Wednesday, January 19, 2011

Mengenali Perasaanku

Adakalanya wajah tidak menggambarkan apa yang di dalam hati. Aku jua selalu begitu...hehehe...
So, aku mo mengenali perasaan-perasaan yang ada dalam diri aku terutamanya.....

Bila mcm ni apa yg korang pkir??


Mestilah masa ini aku hepi....tp jgn la tertipu coz sometimes aku just senyum tuk menggembirakan hati orang di sekeliling.....hehhehe
Mcm ni barulah aku hepi gilak.... 
 
Tapi aku selalu mcm ni coz aku rindukan cintaku yg jauh 


kadang-kadang if terlalu rindu sampai mcm ni pulak

nasib baik teknologi ada, bleh berkontek tak kira jarak
mcm call  YB pulak nie....hihii



bla muka aku jd mcm ni baik gi jauh2 k....coz jap lg aku mo jd lava gurl....


setelah aku gelak2 sendiri mlm2 ni coz men smiley nie, baik diam sebelum mak aku bising....ok.....
bye2....aku nk tdo da...gud nite



No comments:

Post a Comment